Zobrazení stránky za minulý měsíc

sobota 2. července 2011

1.prázdninový deň :)

Včera bol , ako iste viete ,prvý prázdninový deň. A keďže bolo 13 stupňov tak som na kúpalisko ísť nemohla. Tak som išla s kamarátkami do jedného nemenovaného nákupného centra. Nemali sme v pláne si nič kupovať iba sa najesť v Mc Donalde. V Mc som stretla kamarátku ktorú som nevidela asi pol roka, tak som sa potešiláá ! ♥
Potom sme si išli sadnúť na zem na Wécka .. neviem prečo akurát tam , asle asi preto že tam nechodí veľa ľudí a môžme sa fotiť, spievať, smiať .. :) BTW, kúpila som si 3čko. Asi sa vám nebude páčiť .. je totiž chlapčenské a je na ňom hamburger. Ale ja som s tých ktorým moc nezáleži na tom čo si o ních ľudia myslia. Aj keď to 3čko je úplne obyčajné, niektoré baby by ho na seba nedali, lebo by sa im to zdalo trápne.. nevadí :)
H&M , detské chlapčenské oddelenie
CENA :  4,95  :)

Žádné komentáře:

Okomentovat