Zobrazení stránky za minulý měsíc

čtvrtek 7. července 2011

žehlenie vlasov

Ták a teraz vám poviem ako si JA žehlím vlasy. Moc často to nerobím,nie tak kvôli tomu že mi to ničí vlsy ale kvôli tomu že sa mi absolútne nechce si s vlasami niečo robiť.
môj postup (viem že to možno robíte inak ale jak to robím takto :) :
1.Nechám si pustených pár pramienkov a ostatné zapnem hore, na temene hlavy do gumičky
2. Spodné pramienky vyžehlím a postupne spúšťam ďalšie a žehlím .Jednoduché ja viem :D Ale neponáhajte sa, ak to chcete mať dobre vyžehlené :) Aj keď pri mojej kvalite vlasov je jedno či to robím 5 minút alebo hodinu pretože sa mi za polhodinu zase zvlnia .. :/ :)
Dala by som aj foky z vyžehlenými vlasmi,ale nemám kábel takže keď si kúpim tak bude nával fotiek :D:)

Žádné komentáře:

Okomentovat