Zobrazení stránky za minulý měsíc

pátek 1. července 2011

Prečo ? :)

Prečo som si založila tento blog ?
Zo zúfalstva a nudy . Ja totiž už jeden blog mám , blog sa volá mrsromy.blog.cz a pravidelne som naň prispievala . Dnes sa mi tam však nepodarilo prihlásiť aj keď som dala správne meno aj heslo. Tak som si povedala dosť a založila som si tento blog . Už som premýšlala dlho že si spravím blogspot, pretože na blog.cz sa mi v poslednom čase nedali dávať odkazy a celé to nejak blblo . Tak som teda tu v plnej "kráse" Radím vám prečítať si aj môj predchádzajúci blog aby ste aspoň trochu vedeli aká som a akým štýlom píšem :)

                                                       Toto som ja :) Nič moc, ja viem , ale nikto nieje dokonalý :)



Wish You Were Here- Takúto hudbu počúvam :) Avril Lavigne, P!nk , Bruno Mars a tak :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat